Ресурси електронного навчання для успішного навчання математики учнів початкової школи

Автор(и)

  • Надія Олефіренко Харківський національний педагогічний університет імені Г. Сковороди
  • Ілона Костікова Харківський національний педагогічний університет імені Г. Сковороди
  • Наталія Пономарьова Харківський національний педагогічний університет імені Г. Сковороди
  • Андрій Пікільняк Криворізький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v52i0.3804

Ключові слова:

інструменти та додатки, викладання математики, молодші учні, початкова школа, експериментальне дослідження

Анотація

Українські початкові школи зазнають значних змін, що стосуються реформи "Нова українська школа", це відображає швидке оновлення інформаційних технологій та високий рівень інформаційної активності дітей. Початкові школи в основному орієнтовані на знання з предмету розвитку та навички загального вивчення. Одним із шляхів їх розвитку є використання інструментів та додатків. У статті наведено приклади використання інтерактивних інструментів та програм для викладання математики для молодших учнів. У статті також представлені експериментальні дані щодо підготовки вчителів до використання інструментів та додатків. Інтерактивні інструменти та додатки забезпечують реальну мінливість завдань, унікальність вправ, оперативну оцінку корекції, коригування складності завдання, відтінок конкурентоспроможності та ігор до вправ. Щоб створити власні програми для вчителів, якими потрібно користуватися, використовуйте інструменти, що входять до складу інтегрованого пакету Microsoft Office, використовуючи середовища для проектування та інші прості та зручні програми. У статті представлені експериментальні дані про результати навчання майбутніх учителів для створення додатків. Набір критеріїв для створення додатків був зроблений і перевірений під час експериментальних досліджень, таких як здатність розробляти додатки, знання та розуміння функціональних можливостей додатків, знання інструментів для створення додатків та їх функціональних можливостей, можливість вибору та формулювання завдань для молодших учнів, здатність адекватно оцінювати якість розроблених додатків.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 352 / PDF downloads: 169

Посилання

Alayyar, G. M., Fisser, P., Voogt, J.: Developing technological pedagogical content knowledge in pre-service science teachers: Support from blended learning. Australasian Journal of Educational Technology

(8), 1298–1316 (2012). doi: 10.14742/ajet.773 DOI: https://doi.org/10.14742/ajet.773

Belousova, L. I., Olefirenko, N. V.: Didakticheskii potentcial tcifrovykh obrazovatelnykh resursov dlia mladshikh shkolnikov (Didactic Potential of Digital Educational Resources for Young Schoolchildren). Obrazovatelnye tekhnologii i obshchestvo 16 (1), 586–598 (2013).

Bilousova, L. I., Gryzun, L. E., Sherstiuk, D. H., Shmeltser, E. O.: Cloud-based complex of computer transdisciplinary models in the context of holistic educational approach. In: Kiv, A. E., Soloviev, V. N. (eds.)

Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, December 21, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2433, 336–351. http://ceur-ws.org/Vol-2433/paper22.pdf (2019). Accessed 10 Sep 2019.

Calloway, D. L.: Instructional Design (ID) Principles, Their Interrelationships, & the Overall Process of Designing Effective Instruction. https://www.academia.edu/681000/Instructional_Design _Principles (2009). Accessed 21 Mar 2019.

Dym, C. L., Agogino, A. M., Eris, O., Frey, D. D., Leifer, L. J.: Engineering Design Thinking, Teaching, and Learning. Journal of Engineering Education 94 (1), 103–120 (2005). doi: 10.1002/j.2168- 9830.2005.tb00832.x DOI: https://doi.org/10.1002/j.2168-9830.2005.tb00832.x

Hlushak, O. M., Proshkin, V. V., Lytvyn, O. S.: Using the e-learning course “Analytic Geometry” in the process of training students majoring in Computer Science and Information Technology. In: Kiv, A. E., Soloviev, V. N. (eds.) Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, December 21, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2433, 472–485. http://ceur-ws.org/Vol-2433/paper32.pdf (2019). Accessed 10 Sep 2019.

Hughes, J., Daniels, N. (eds.): TACCLE 2 e-learning for primary teachers: A step-by-step guide to improving teaching and learning in your classroom. http://taccle2.eu/download/e-learning-for-primary-teachers-copy?wpdmdl=17078&refresh=5d6a7500437391567257856 (2013).

Information and Communications Technology (ICT) in the Primary School Curriculum: Guidelines for Teachers. https://web.archive.org/web/20171121192230/http://www.ncca.ie/uploadedfiles /PublicationsICTPrimary.pdf (2005). Accessed 21 Mar 2019.

Markova, O. M., Semerikov, S. O., Striuk, A. M., Shalatska, H. M., Nechypurenko, P. P., Tron, V. V.: Implementation of cloud service models in training of future information technology specialists. In: Kiv, A. E., Soloviev, V. N. (eds.) Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, December 21, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2433, 499–515. http://ceur-ws.org Vol-2433/paper34.pdf (2019). Accessed 10 Sep 2019.

Olefirenko, N.: Use GeoGebra in primary pupils training. GeoGebra International Journal of Romania 2 (2), 49–55. http://ggijro1.files.wordpress.com/2012/11/olefirenko20121.pdf (2013). Accessed 21 Mar 2019.

Primary Mathematics with ICT: A pupil’s entitlement to ICT in primary mathematics. Becta, Coventry (2009).

Romanosky, O. G.: Pedahohika uspikhu: yii sutnist ta osnovni napriamy vyvchennia (Pedagogics of success: its essence and basic directions of study). Teoriia i praktyka upravlinnia sotsialnymy systemamy 2, 3–8 (2011).

Sipil ̈a, K.: Educational use of information and communications technology: teachers’ perspective. Technology, Pedagogy and Education 23 (2), 225–241 (2014). doi: 10.1080/1475939X.2013.813407 DOI: https://doi.org/10.1080/1475939X.2013.813407

Downloads

Опубліковано

19-12-2019

Як цитувати

Олефіренко, Н., Костікова, І., Пономарьова, Н., & Пікільняк, А. (2019). Ресурси електронного навчання для успішного навчання математики учнів початкової школи. Педагогіка вищої та середньої школи, 52, 215–234. https://doi.org/10.31812/pedag.v52i0.3804

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають