ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ПІД ЧАС ПЕРЕПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

  • Г. Б. Штельмах Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4658

Ключові слова:

особистісно-оріентований підхід, педагогічна компетентність, форми навчання

Анотація

У статті розкривається питання особистісно-орієнтованого підходу до перепідготовки вчителів іноземної мови. Доведено, що застосування моделі реалізації особистісно-орієнтованого підходу є високоефективним, оскіїьки спонукає до розуміння необхідності самостійно здобувати знання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 84 / PDF downloads: 89

Біографія автора

Г. Б. Штельмах, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Закон України «Про освіту» // Освіта. - 1996. - 21 серпня.
2. Гершунский Б. Философия образования для XXI века / Б. Гершунский. - М.: Совершенство, 1998. - 608 с.
3. Сериков В. В. Образование й личность. Теория и практика проектирования образовательных систем / В. В. Сериков. - М.: Логос, 1999. - 188 с.

Downloads

Опубліковано

29-12-2011

Як цитувати

Штельмах, Г. Б. (2011). ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ПІД ЧАС ПЕРЕПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 136–140. https://doi.org/10.31812/educdim.4658

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи