ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ПІД ЧАС ПЕРЕПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4658Ключові слова:
особистісно-оріентований підхід, педагогічна компетентність, форми навчанняАнотація
У статті розкривається питання особистісно-орієнтованого підходу до перепідготовки вчителів іноземної мови. Доведено, що застосування моделі реалізації особистісно-орієнтованого підходу є високоефективним, оскіїьки спонукає до розуміння необхідності самостійно здобувати знання.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 84
/ PDF downloads: 89
Посилання
1. Закон України «Про освіту» // Освіта. - 1996. - 21 серпня.
2. Гершунский Б. Философия образования для XXI века / Б. Гершунский. - М.: Совершенство, 1998. - 608 с.
3. Сериков В. В. Образование й личность. Теория и практика проектирования образовательных систем / В. В. Сериков. - М.: Логос, 1999. - 188 с.
2. Гершунский Б. Философия образования для XXI века / Б. Гершунский. - М.: Совершенство, 1998. - 608 с.
3. Сериков В. В. Образование й личность. Теория и практика проектирования образовательных систем / В. В. Сериков. - М.: Логос, 1999. - 188 с.
Downloads
Опубліковано
29-12-2011
Як цитувати
Штельмах, Г. Б. (2011). ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ПІД ЧАС ПЕРЕПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 136–140. https://doi.org/10.31812/educdim.4658
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Г. Б. Штельмах
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.