МОДУЛЬНО-БЛОКОВЕ СТРУКТУРУВАННЯ ПЕДАГОГЧНОГО ЗНАННЯ ЯК ЗАСІБ САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТI МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4893Ключові слова:
модульно-блокове структурування знання, творчість, задачний підхідАнотація
В статті розгдидисться модульно-блокове структурування педагогічного знання, подається характеристика блоків та їх специфіка у розвитку творчих якостей як показнику професіоналізму майбутніх педагогів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 202
/ PDF downloads: 97
Посилання
Кондрашова Л.В. Про вдосконалювання характеру й змісту педагогічної підготовки студентів у педагогічному вузі / Л. В, Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць / під. ред. проф. Буряка В.К., проф. Кондрашової Л.В. - Кривий Ріг, 1994. - С. 10-17
Рябов А. Каждая профессия иммет свои штампы / А. Рябов // Директор школы. - 2004. - 10. - С.44-47.
Downloads
Опубліковано
19-05-2022
Як цитувати
Кондрашова, Л. (2022). МОДУЛЬНО-БЛОКОВЕ СТРУКТУРУВАННЯ ПЕДАГОГЧНОГО ЗНАННЯ ЯК ЗАСІБ САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТI МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 29, 12–17. https://doi.org/10.31812/educdim.4893
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади саморозвитку особистості в умовах сучасної модерн
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 L.V. Kondrashova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.