ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕКТРОМАГНЕТИЗМУ В ВНЗ ТА СНЗ

Автор(и)

  • О.А. Коновал

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5141

Анотація

Обговорюються основні положення інноваційної методики вивчення електромагнетизму в ВНЗ та СНЗ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 99 / PDF downloads: 56

Посилання

Коновал O.A. Закон Біо-Савара в релятивістській формі // Наукові записки. - Серія; Педагогічні науки. - Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка. - 2002. - Вып.42. - С. 159-165.

Коновал O.A. Не потенціальність електричного поля рухомої зарядженої частинки і закон електромагнітної індукції // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник. У 2-х т. - Чернігів: ЧДПУ, 2002. ~ Вип. 13. - Т.2 - С. 192-195.

Коновал O.A. Особливості методики формування поняття "магнітне поле" // Фізика та астрономія в школі. - 2002. - № 3. - С. 24-26.

Коновал O.A. Струми зміщення і магнітне поле постійних струмів // Наукові запис-ки: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгомано-ва / Укл. Н.В. Дмитренко, Л.Л. Макаренко, В.П. Сергієнко. ~ K.: НПУ, 2002. - Випуск 48. - С. 150-157.

Коновал О.А.Формування уявлень про відносність та взаємозв'язок електричного та магнітного полів при вивченні електромагнетизму // Наукові записки. - Серія: Педагогічні науки. ~ Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка. - 2003. - Випуск 51. - Частина І. - С. 135-141.

Downloads

Опубліковано

26-06-2003

Як цитувати

Коновал, О. (2003). ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕКТРОМАГНЕТИЗМУ В ВНЗ ТА СНЗ. Педагогіка вищої та середньої школи, 5, 78–80. https://doi.org/10.31812/educdim.5141

Номер

Розділ

Статті