ОСОБИСТИЙ ДУМКА ЯК ПІДСТАВА КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5196Анотація
No abstract.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 100
/ PDF downloads: 60
Посилання
Краевский В. В. Общие основы педагогики. - Москва - Волгоград: Перемена, 2002.
Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. - М.: Политиздат, 1975.
Леонтьев А.Н.Проблемы развития психики.-М.: Изд-во МГУ, 1981.
Пушкин В.Н. Психология и кибернетика. - М.: Педагогика, 1971.
Франкл В. Человек в поисках см ы сла-М .: Прогресс, 1990.
Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования // Ученик в обновляющейся школе. Сборник научных трудов / Под ред. Ю.И. Дика, А.В. Хуторского. М ИОСО РАО, 2002.
Downloads
Опубліковано
25-12-2003
Як цитувати
Руденко V., & Руденко N. (2003). ОСОБИСТИЙ ДУМКА ЯК ПІДСТАВА КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТ ОСВІТИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 6, 22–23. https://doi.org/10.31812/educdim.5196
Номер
Розділ
Особистісно-орієнтована освіта як чинник соціалізації особистості
Ліцензія
Авторське право (c) 2003 V.N. Rudenko, N.N. Rudenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.