Я-КОНЦЕПЦІЯ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ЯК ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ДОСВІДУ

Автор(и)

  • Z.M. Miroshnyk

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5257

Анотація

No abstract.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 97 / PDF downloads: 60

Посилання

Амонашвили 111. А., Загвязинский В. И. Паритеты, приоритеты и акценты в теории и практике образования //Педагогика. - 2000. - № 2. - С. 11-16.

Бернс Р. Развитие Я-шнцепции и воспитания / Общ. ред. В. Я. Пилиповского. — Прогресс, 1986. - 421 с.

Бех I. Д. Від волі до особистості. - К.: Україна - Віта, 1995. - 202 с.

Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. - К.: Рад. шк., 1989. - 608 с.

Проскура О. В. Психологічна підготовка вчителя до роботи з першокласниками. - К.: Освіта, 1998. - 199 с.

Downloads

Опубліковано

25-12-2003

Як цитувати

Miroshnyk, Z. (2003). Я-КОНЦЕПЦІЯ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ЯК ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ДОСВІДУ. Педагогіка вищої та середньої школи, 6, 139–140. https://doi.org/10.31812/educdim.5257

Номер

Розділ

Технології особистісно орієнтованого навчання у практиці загальноосвітньої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають