I-CONCEPT OF THE JUNIOR SCHOOLCHILD AS AN INTERPRETATION OF EXPERIENCE
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5257Abstract
No abstract.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 97
/ PDF downloads: 60
References
Амонашвили 111. А., Загвязинский В. И. Паритеты, приоритеты и акценты в теории и практике образования //Педагогика. - 2000. - № 2. - С. 11-16.
Бернс Р. Развитие Я-шнцепции и воспитания / Общ. ред. В. Я. Пилиповского. — Прогресс, 1986. - 421 с.
Бех I. Д. Від волі до особистості. - К.: Україна - Віта, 1995. - 202 с.
Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. - К.: Рад. шк., 1989. - 608 с.
Проскура О. В. Психологічна підготовка вчителя до роботи з першокласниками. - К.: Освіта, 1998. - 199 с.
Downloads
Published
25-12-2003
How to Cite
Miroshnyk, Z. (2003). I-CONCEPT OF THE JUNIOR SCHOOLCHILD AS AN INTERPRETATION OF EXPERIENCE. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 6, 139–140. https://doi.org/10.31812/educdim.5257
Issue
Section
Technologies of personality-oriented learning in the practice of secondary schoo
License
Copyright (c) 2003 Z.M. Miroshnyk
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.