КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ПРІОРИТЕТНА ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5750Ключові слова:
компетентність, ціннісні компетенціїАнотація
У статті розглядається проблема ціннісної компетентності в умовах навчання вищої школи. Дається аналіз понять компетентність, компетенції.
Завантаження
Metrics
Посилання
Зимняя И. Ключевые компетентности. - Высшее образование, 2003, № 5.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики Під заг. ред. О. В. Овчарук. - K.: “К І. C.”, 2004. 112 с.
Краевський В. В., Хуторской A.B. Предметное и общепредметное в образовательных стандартах// Педагогика. - 2003. ~№ 3. - С. 3-10
Равен Дж. Педагогическое тестирование: Проблемы, заблуждения, перпсктивы / Пер сані. - М., 2001.-142 с.
Сластенин В. А. Формирование личности советской школы в процессе профессиональной подготовки. - М.: Просвещение, 1976. 160 с.
Стратегия модернизации содержания общего образования. Материалы для разработки документов по обновлению общего образования. М., 2001. С. 12-13.
Хоружа Л. Л. Етична компетентність майбутнього вчителя початкових класів: Теорія і практика. - K.: Преса України, 2003. - 320 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 Yu.O. Zenkovych
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.