ОПТИМАЛЬНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6000Анотація
У статті розкриваються оптимальні зовнішні та внутрішні умови формування творчої дізиьності студентів у вищій школі.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бабанский Ю.К. Оптимизання учебно-воспитательного процесса І Юрий Константинович Бабанский. - М.: Педагогика, 1986. - 182с.
Каспина В.А. О методах воспитания и их классификация / В.А.Каспина. - Советская педагогика. - 1970. - № 1. - С. 84-94.
Кондрашова Л.В. Методика подготовки будушего учителя к педагогическому взаимодействию с учащимися: [учебное пособие]/ Лидия Валентиновна Кондрашова. - М.: Прометей, 1990.-160 с.
Кондрашова Л.В. Личностно-ориентированнмй подход к организации учебного процесса в вьісшей школе / Л.В.Кондрашова. - К.: Політехніка. - 2001. - №2. - С. 47-53. - (Вісник НТУУ. Філософія. Псіхологія. Педагогіка).
Рубинштейн СЛ. Бьітие и сознание, о месте психического во всеобщей взаимосвязи явлений материального мира / Сергей Леонидович Рубинштейн. - М.: Изд-во АПН СССР, 1957.- 328 с.
Советский знцнклопедический словарь [научно-редакционньїй совет: А.М.Прохоров (пред.)]. - М.: Советская знциклопедия, 1987.-1600 с.
Фролов И.Т. Философия и зтика: итоги и перспективи / И.Т.Фролов. - Вопросьі фнлософии. - 1996. -№ 4. -С. 29-33.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 V.V. Ivanova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.