ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • В.М. Марків Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6011

Анотація

у статті розглядаються різні підходи до визначення поняття "компетентність”, “професійна компетентність", ознаки компетентного педагога та ключові компоненти професійної компетентності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 64

Посилання

Відніс-Трофименко К. Школа молодого вчителя / К. Відніс Трофименко. К., 2005. - С. 5-32.

Волобуєва Т. Оновлення змісту професійної компетентності педагогічних кадрів / Т .Волобуєва // Рідна школа. - 2006.

З. Жебраковський Б. Професійна етика вчителя: час і вимоги / Б Жебраковський, Л. Ващенко. - К., 2000.

Дарионова Г. Компетенции в профессиональной подготовке студеитов вуза: Монография / Г.Дарионова. - Челябинск, 2004.

Онань О. Практика формування професійної компетентності молодого вчителя / О.Онаць // Шлях до освіти. - 2005. - № 3.

Присяжная А. Прогностическая компетентность преподавателей и обучаемых! А. Присяжная // Педагогика. - 2005. - № 5.

Словарь иностранных слов. - М., 1987.

Downloads

Опубліковано

10-02-2009

Як цитувати

Марків V. (2009). ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА. Педагогіка вищої та середньої школи, 24, 53–59. https://doi.org/10.31812/educdim.6011

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи