ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6011Анотація
у статті розглядаються різні підходи до визначення поняття "компетентність”, “професійна компетентність", ознаки компетентного педагога та ключові компоненти професійної компетентності.
Завантаження
Metrics
Посилання
Відніс-Трофименко К. Школа молодого вчителя / К. Відніс Трофименко. К., 2005. - С. 5-32.
Волобуєва Т. Оновлення змісту професійної компетентності педагогічних кадрів / Т .Волобуєва // Рідна школа. - 2006.
З. Жебраковський Б. Професійна етика вчителя: час і вимоги / Б Жебраковський, Л. Ващенко. - К., 2000.
Дарионова Г. Компетенции в профессиональной подготовке студеитов вуза: Монография / Г.Дарионова. - Челябинск, 2004.
Онань О. Практика формування професійної компетентності молодого вчителя / О.Онаць // Шлях до освіти. - 2005. - № 3.
Присяжная А. Прогностическая компетентность преподавателей и обучаемых! А. Присяжная // Педагогика. - 2005. - № 5.
Словарь иностранных слов. - М., 1987.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 V.M. Markiv
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.