STRUCTURING THE PROFESSIONAL SKILLS SYSTEM SELF-ORGANIZATIONS OF THE FUTURE TEACHER

Автор(и)

  • Н.Ю. Дуднік Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6019

Анотація

У статті розкривається питання класифікації вмінь професійної
самоорганізації та їх роль у професійному становленні майбутніх учителів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 100 / PDF downloads: 60

Посилання

Болдьірев Н.И. Методика работьі классного руководителя: Спецкурс для студентов пед. институтов / Николай Іванович Болдмрев. - М., 1984.

Кондрашова Л.В. Методика подготовки будущого учителя к педагогическому взаимодействию / Лидия Валентиновна Кондрашова. - М.: Прометей, - 1990. - 160 с.

Сластенин В.А. К вопросу о профессиограмме учителя общеобразовательной школи І В.А. Сластенин // Советская педагогика. - 1973. - №3. - С. 72-80.

Сластенина Е.С. Зкологическое образование в подготовке учителя: Вопросм теории и практики / Е.С. Сластенина - М. : Педагогика, 1984. - 104 с.

Downloads

Опубліковано

10-02-2009

Як цитувати

Дуднік N. (2009). STRUCTURING THE PROFESSIONAL SKILLS SYSTEM SELF-ORGANIZATIONS OF THE FUTURE TEACHER. Educational Dimension, 24, 99–105. https://doi.org/10.31812/educdim.6019

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи