ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • Н.О. Побережна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6030

Анотація

У статті розкривається компетентність як складний індивідуально-психологічний стан, розглядаються шляхи формування інформаційної компетеності в результаті інтеграції теоретичних знань.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 101 / PDF downloads: 61

Посилання

No references.

Downloads

Опубліковано

10-02-2009

Як цитувати

Побережна N. (2009). ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Педагогіка вищої та середньої школи, 24, 176–181. https://doi.org/10.31812/educdim.6030

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи