ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6030Анотація
У статті розкривається компетентність як складний індивідуально-психологічний стан, розглядаються шляхи формування інформаційної компетеності в результаті інтеграції теоретичних знань.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 101
/ PDF downloads: 61
Посилання
No references.
Downloads
Опубліковано
10-02-2009
Як цитувати
Побережна N. (2009). ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Педагогіка вищої та середньої школи, 24, 176–181. https://doi.org/10.31812/educdim.6030
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 N.O. Poberezhna
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.