ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ ЯК ФАКТОР АКТИВІЗАЦІЇ КРЕАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • О.Ч. Чирва Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6230

Ключові слова:

image, sign, symbol, creative potential

Анотація

The article deals with the problem of en image as a semiotic unit of visual communication and its factor activate creative potential and delopment of spiritual make-up students arce done.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 38

Посилання

Басин Е.Я. О природе изображения // Вопр. философии. 1968. - № 4. - С. 31.

Курчам Н. На пороге красоты. // Знание - сила. № 6. - 2005. - С. 90-96.

Лама Анагарика Говинда Искусство и медитаиия // Психология художественного творчества. - Мн.: Харвест, 2003. - 752 с., С. 70-92

Пачетрк Г.Г. История русской семиотики до и nocлe 1917 года. Учебно-спрмочиое издание. - М.: Изд. “Лабиринт", 1998. - 336 с.

Ростовугг. Н.Н., Терентьев А.Е. Развитие творческих способностей на занятиях рисованием: Учеб. пос. - М.: Просвещение, 1987. - 176 с.

Федотов Г. Снятые Древней Руси. - М.: ООО "Издательство АТС", 2003. - 700 с.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Чирва O. (2006). ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ ЯК ФАКТОР АКТИВІЗАЦІЇ КРЕАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ. Educational Dimension, 16(2), 243–251. https://doi.org/10.31812/educdim.6230

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають