ДУХОВНИЙ КОНТЕКСТ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ Й ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6321Анотація
The article deals with the issues harmonious unity of spiritual context of modular-developing system, fundamental value of culture and education, valuable modular-developing process and teachers professional readiness.
Завантаження
Metrics
Посилання
Гарбузов В.И. Практическая психотерапия, или как вернуть ребенку и подростку уверенность в себе, истинное достоинство и здоровье. - С.-Петербург, 1994.
Гринькова М.В. Впровадження модульного принципу навчання // Рідна школа. - 1994. - №5. - С. 50-51.
Калугин А.И., Фурман A.B. Сущность модульноразвивающего обучения. - К.: Донецк, 1994.
Модульно-розвивальна система: теорія, технологія, досвід // Рідна школа. - 1997. - №2.
Огнев’юк В.О., Фурман A.B. Принцип модульності в історії освіти. - 4 .1 . - K., 1995.
Оконь В. Введение в общую дидактику. - K., 1990.
Онищук В.А. Типы, структура и методика урока в школе. - K., 1976.
Семенюк Т.В. Програмно-методичне забезпечення модульно-розвивальної системи: здобутки і перспективи // Освіта і управління. - 1998. - Т.2. - №2.
Фурман A.B. Класно-урочна і модульно-розвивальна системи: дві парадигми освіти // Педагогіка толерантності. - 1998. - №2.
Фурман A.B. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення. - K., 1997.
Фурман A.B. Теорія і практика проектування соціально-культурного змісту навчальних модулів // Рідна школа. - 1998. - №10.
Юцявичене П.Теория и практика модульного обучения. - Каунас, 1989.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 Yu.V. Reva
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.