СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОФІЛАКТИЧНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ "ГРУПИ РИЗИКУ”
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6373Анотація
The article describes psychological and pedagogical principles of interaction of school, a family and social service in perfection of social work with the pupils from the “group of risk”.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 172
/ PDF downloads: 70
Посилання
Белкин А.С.Основи вікової педагогіки. - М.: Академія, 2000.
Свинина Н.Г. Життєвий досвід учнів у контексті личностно-ориентированного утворення // Педагогіка. - 2001. - №7.
Якиманская И.С. Личностно-ориентированное навчання в сучасній школі. - М.: Вересень, 1996. - С. 24-25.
Downloads
Опубліковано
27-12-2007
Як цитувати
Кондрашова L. (2007). СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОФІЛАКТИЧНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ "ГРУПИ РИЗИКУ”. Педагогіка вищої та середньої школи, 17, 265–274. https://doi.org/10.31812/educdim.6373
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 L.V. Kondrashova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.