ДІАГНОСТУВАННЯ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ ПРАКТИКИ

Автор(и)

  • С.П. Білоконний

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6579

Анотація

In the article the problem of readiness of students o f peduniversits is examined to implementation of professional activity in the conditions of modern school.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 83 / PDF downloads: 64

Посилання

Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології. - К.: Академвидав, 2004. - 352 с.

Дьяченко М.И., Кандыбович JI.A. Психология высшей школы. - Минск: Изд.: БГУ, 1978. - 320 с.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. - М.: Политиздат, 1977. - 304 с.

Педагогічна майстерність / За ред. І.А. Зязюна. - К.: Вища школа, 2004. - 422 с.

Професійне становлення майбутнього вчителя: монографічний оглад / За ред. Л.В. Кондрашової. - Кривий Ріг: Видав, дім, 2006. - 327 с.

Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии. - М.: Педагогика, 1973. - 423 с.

Сборник методов диагностики и способов формирования профессиональных качеств личности будущего учителя / Под ред. Л.В. Кондрашовой. - Кривой Рог: КДПИ, 1993. - 149 с.

Downloads

Опубліковано

12-06-2008

Як цитувати

Білоконний S. (2008). ДІАГНОСТУВАННЯ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ ПРАКТИКИ. Educational Dimension, 20, 169–178. https://doi.org/10.31812/educdim.6579

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають