НАУКОВІ ОСНОВИ ІНТЕГРАЦІЇ ЯК ОДНІЄЇ З ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6609Ключові слова:
1Анотація
The article has made an attempt to define the scientific grounds of integration, to give a broad online its potential in terms o f the teaching process in modern school
Завантаження
Metrics
Посилання
Гончаренко С.У. Проблеми інтеграції змісту шкільної освіти. Полтава, 1994. - С. 2-3.
Депенчук Н.П. Особенности интегративного процесса в науке/ / Единство и многообразие мира. - М.: ИФАН, 1981. - С. 19-22.
Іванчук М.Г. Інтеграція - провідна тенденція сучасного наукового пізнання // Педагогіка і психологія. - 2004. - № 3-4. - С. 62-65.
Кедров Б.М. Интегративные тенденции философии в системе современного научного знания. - Л.: ЛГУ, 1984. - С. 21-32.
Урсул А.Д. Философия и интегративно-общенаучные процессы. М.: Наука, 1991. - 367 с.
Ушинський К.Д. Питання виховання й навчання в початковій школі: Вибр. твори: В 2-х т. - К.: Освіта, 1972. - С. 26-37.
Философский энциклопедический словарь / Редколлегия С.С. Аверенцев и др. - М.: Сов. энциклопедия, 1989. - 815 с.
Чепиков М.Г. Интеграция науки. - М.: Мысль, 1975. - С. 24-68.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 L.R. Shpachuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.