ПИТАННЯ САМООЦІНКИ В КОНТЕКСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6668Анотація
The article reveals the role and influence of self-evaluation in the process of organizing and realizing self directed learning activities by students of higher teacher training institutions.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 94
/ PDF downloads: 85
Посилання
Бернс Р. Развитие Я-концепции и воспитание. М.: Прогресс, 1986.- 422 с.
Краткий психологический словарь / Под общ. Ред. A.B. Петровского, М.Г. Ярошевского. Ростов-на-Дону, 1998. - 512 с.
Петровский A.B., Ярошевский М.Г. Основы теоретической психологии. М.: ИНФРА-М, 1998. - 528 с.
Downloads
Опубліковано
01-09-2008
Як цитувати
Малихін O. (2008). ПИТАННЯ САМООЦІНКИ В КОНТЕКСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 21, 199–209. https://doi.org/10.31812/educdim.6668
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 O.V. Malykhin
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.