ПРІОРИТЕТ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ ПІД ЧАС ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЇ ІНТЕЛЕКТУАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • О.В. Долженко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6682

Анотація

The problem of the professional status of a teacher in the modern world is actualized in this article. The possibilities of the realization of future teachers' intellectualization are considered. The privileges of common-human values in reaching the planetal community are stressed on.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 60 / PDF downloads: 67

Посилання

Анисимов С.Ф. Духовные ценности: производство и потребление. - М.: Мысль, 1988. - 253 с.

Малькова З.А. Гуманизация образования // Образование в мире на пороге XXI века. - М., 1991. - С. 43-64.

Малькова З.А. Школа и педагогика за рубежом. - М.: Просвещение, 1983.- 192 с.

Маркс K., Энгельс Ф. Немецкая идеология. - Соч. 2-е изд., Т.3. - С. 7-544.

Сухомлинський В.А. Рождение гражданина. - Избр. произв.: В 5-ти т. - К.: Радянська школа, 1980. - Т.3. - С. 301-627.

Саморозгортання соціального світу: моногр./ Ю.В. Бех. - К., 2007. - 248 с.

Система виховної роботи як важливий чинник формування особистості вчителя, вихователя: Збірник статей викладачів Харківського гуманітарно-педагогічного інституту, 2007.

Downloads

Опубліковано

01-09-2008

Як цитувати

Долженко O. (2008). ПРІОРИТЕТ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ ПІД ЧАС ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЇ ІНТЕЛЕКТУАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Educational Dimension, 21, 240–245. https://doi.org/10.31812/educdim.6682

Номер

Розділ

Статті