ПРІОРИТЕТ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ ПІД ЧАС ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЇ ІНТЕЛЕКТУАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6682Анотація
The problem of the professional status of a teacher in the modern world is actualized in this article. The possibilities of the realization of future teachers' intellectualization are considered. The privileges of common-human values in reaching the planetal community are stressed on.
Завантаження
Metrics
Посилання
Анисимов С.Ф. Духовные ценности: производство и потребление. - М.: Мысль, 1988. - 253 с.
Малькова З.А. Гуманизация образования // Образование в мире на пороге XXI века. - М., 1991. - С. 43-64.
Малькова З.А. Школа и педагогика за рубежом. - М.: Просвещение, 1983.- 192 с.
Маркс K., Энгельс Ф. Немецкая идеология. - Соч. 2-е изд., Т.3. - С. 7-544.
Сухомлинський В.А. Рождение гражданина. - Избр. произв.: В 5-ти т. - К.: Радянська школа, 1980. - Т.3. - С. 301-627.
Саморозгортання соціального світу: моногр./ Ю.В. Бех. - К., 2007. - 248 с.
Система виховної роботи як важливий чинник формування особистості вчителя, вихователя: Збірник статей викладачів Харківського гуманітарно-педагогічного інституту, 2007.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 O.V. Dolzhenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.