ВПЛИВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6753Анотація
The article reveals the main conceptual apparatus of the communication theory, the attention is paid to the means of communication which pédagogues use. The notions “communication” and “intercourse” are analysed comparatively, also the communicative
models are considered.
Завантаження
Metrics
Посилання
Волкова Н.П. Професійно-педагогічна комунікація: теорія та методологія. - Дніпропетровськ: РВВ ДНУ, 2006. - 86 с.
Каган М.С. Мир общения: проблемы межсубъектных отношений. - М.: Политиздат, 1988. -319 с.
„Коммуникабельность”, „коммуникация”, „коммуникация массовая” // Педагогика: Большая современная энциклопедия. Под ред. Е.С. Рапацевича. - Минск: НООО „Современное слово”, 2005. - С. 236-237.
Риккерт Г. Конфликт интерпретаций: Очерки о герменевтике. - М.: МЕДИУМ, 1996. - 237 с.
Ситниченко Л.А. Першоджерела комунікативної філософії. - К.: Либідь, 1996. - 176 с.
Словник іншомовних слів / Уклад. Л.О.Пустовіт та ін. - К.: Довіра, 2000. - 1326 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 V.S. Pikelna
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.