ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ, СПРЯМОВАНИХ НА ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • О.В. Бугрій Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6896

Ключові слова:

cognitive task, intellectual skills, intellectual activity

Анотація

The article deals with the principal features of a cognitive assignments system. Its influence on formation students' intelligence skills has been revealed.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 126 / PDF downloads: 59

Посилання

Лернер И.Я. Учебньїе умения и их функции в процессе обучения / И. Я. Лернер // Роль учебной литературьі в формирования общих учебньїх умений и навьїков школьников : материалы VI пленума Ученого методического совета при АП СССР. - М. : Педагогика,

- С. 19-33.

Пидкасистьій П.И. Самостоятельная деятельность учащихся в обучении / П.И. Пидкасистьій, Б.И. Коротяев. - М. : Знание, 1978. - 77 с.

Шамова Т.И. Проблема активизации учення школьников (Дидактическая компетенция и пуги реализации принципа активності! в обучении): дисс. ... доктора пед. наук / Т.И. Шамова. - М., 1977. - 386 с.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Бугрій O. (2009). ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ, СПРЯМОВАНИХ НА ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 37–51. https://doi.org/10.31812/educdim.6896

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають