ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ, СПРЯМОВАНИХ НА ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6896Ключові слова:
cognitive task, intellectual skills, intellectual activityАнотація
The article deals with the principal features of a cognitive assignments system. Its influence on formation students' intelligence skills has been revealed.
Завантаження
Metrics
Посилання
Лернер И.Я. Учебньїе умения и их функции в процессе обучения / И. Я. Лернер // Роль учебной литературьі в формирования общих учебньїх умений и навьїков школьников : материалы VI пленума Ученого методического совета при АП СССР. - М. : Педагогика,
- С. 19-33.
Пидкасистьій П.И. Самостоятельная деятельность учащихся в обучении / П.И. Пидкасистьій, Б.И. Коротяев. - М. : Знание, 1978. - 77 с.
Шамова Т.И. Проблема активизации учення школьников (Дидактическая компетенция и пуги реализации принципа активності! в обучении): дисс. ... доктора пед. наук / Т.И. Шамова. - М., 1977. - 386 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 O.V. Buhriy
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.