ДІАЛОГ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ БІОХІМІЇ

Автор(и)

  • H.O. Чувасова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7099

Ключові слова:

creative personality, cognitive activity, dialogue, dialogue training

Анотація

The article considers some peculiarities of the dialogue as a way of the development of the creative personality in the course of biochemistry studying.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 84 / PDF downloads: 42

Посилання

Выготский Л.С. Мышление и речь / Лев Семенович Выготский. - М.: Лабиринт. 1999. - 352 с.

Курганов С.Ю. Ребенок и взрослый в учебном диалоге: [Кн. для учителя] / Сергей Юрьевич Курганов. - М.: Просвещение, 1989. - 127 с.

Щукина Г.И. Педагогические проблемы формирования познавательных интересов учащихся / Галина Ивановна Щукина. - М.: Просвещение, 1988. - 156 с.

Шевряков М.В. Практикум з біологічної хімії: [навч.-метод, посіб. для студентів біологічних спеціальностей і факультетів фізичного виховання і спорту вищих навчальних закладів] / М.В. Шевряков, Б.В. Яковенко, О.Ф. Явоненко. - Суми: ВІД «Університетська книга», 2003. - 204 с.

Downloads

Опубліковано

05-05-2010

Як цитувати

Чувасова N. (2010). ДІАЛОГ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ БІОХІМІЇ. Educational Dimension, 27, 209–215. https://doi.org/10.31812/educdim.7099

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи