DIALOGUE AS A MEANS OF CREATIVE PERSONALITY DEVELOPMENT IN THE PROCESS OF STUDYING BIOCHEMISTRY
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.7099Keywords:
creative personality, cognitive activity, dialogue, dialogue trainingAbstract
The article considers some peculiarities of the dialogue as a way of the development of the creative personality in the course of biochemistry studying.
Downloads
Metrics
References
Выготский Л.С. Мышление и речь / Лев Семенович Выготский. - М.: Лабиринт. 1999. - 352 с.
Курганов С.Ю. Ребенок и взрослый в учебном диалоге: [Кн. для учителя] / Сергей Юрьевич Курганов. - М.: Просвещение, 1989. - 127 с.
Щукина Г.И. Педагогические проблемы формирования познавательных интересов учащихся / Галина Ивановна Щукина. - М.: Просвещение, 1988. - 156 с.
Шевряков М.В. Практикум з біологічної хімії: [навч.-метод, посіб. для студентів біологічних спеціальностей і факультетів фізичного виховання і спорту вищих навчальних закладів] / М.В. Шевряков, Б.В. Яковенко, О.Ф. Явоненко. - Суми: ВІД «Університетська книга», 2003. - 204 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2010 N.O. Chuvasova
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.