РОЗБУДОВА ПОЛІТЕХНІЧНОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2003Ключові слова:
система навчання, предметне навчання, політехнічна школа, теоретичні знанняАнотація
При написанні статті автор переслідував мету висвітлення переходу української школи у тридцятих роках до предметної системи навчання, яка мала стати базисною основою побудови нової політехнічної школи. Вона передбачала озброєння підростаючого покоління системою теоретичних знань, достатніх для продовження навчання у вищих навчальних закладах та формування практичних навичок і вмінь, необхідних для швидкого опанування робітничими професіями. Це зумовлювалося завданнями розбудови держави у 30-ті роки ХХ століття.
Ключові слова: система навчання, предметне навчання, політехнічна школа, теоретичні знання.
Writing this article the author aimed to illuminate the transition of the Ukrainian school in thirties to the subject system of education, wish had become the basis of creation of a new politechnic school. It foresaw the younger generation’s arming with the system at theoretical knowledge sufficient enough for continuation of studying in higher educational establishments and forming practical habits and skills necessary for a quick mastering working trades. It followed from the state-building tasks in thirties of the ХХ century.
Key words: system of education, subject of teaching, polytechnic school, teoretical knowledge.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Бурганський П. Програма з суспільствознавства для політехнічної школи / П. Бурганський // Комуністична освіта. – 1932. – № 10. – С. 102-104.
3. Гарбуз Т. На шляхах до політехнізації школи / Т. Гарбуз // Радянська освіта. – 1931. – №2. – С. 22-30.
4. Гудвіл Ю. Постанова ЦК ВКП(б) про початкову й середню школу і завдання педосвіти / Ю. Гудвіл // Комуністична освіта. – 1931. – № 9. – С. 21-23.
5. Залужний О. Педологічні засади політехнізму / О. Залужний // Комуністична освіта. – 1936. – № 7. – С. 87-94.
6. Канцелярський П. Організацію педагогічного процесу на більшовицькі рейки / П. Канцелярський // Комуністична освіта. – 1931. – № 10/12. – С. 42-47.
7. Мойсеєнко О. До питання про методичне озброєння вчителя / О. Мойсеєнко // Комуністична освіта. – 1934. – № 2/3. – С. 74-79.
8. Павловський В. До питання про завдання і зміст дидактики / В. Павловський // Комуністична освіта. – 1931. – № 5/6. – С. 57-60.
9. Павловський В. Основні етапи розвитку політехнічної школи на Україні / В. Павловський // Комуністична освіта. – 1932. – № 10. – С. 44–61.
10. Помагайба В. Методи навчання в світлі постанов ЦК ВКП(б) і КП(б)У про початкову й середню школу / В. Помагайба // Комуністична освіта. – 1932. – №10. – С. 82-102.
11. Постанова ЦК ВКП (б) про початкову і середню школу // Комуністична освіта. – 1931. – № 7/8. – С. 1-7.
12. Розанов І. До педагогіки політехнічного виховання / І. Розанов // Комуністична освіта. – 1936. – № 7. – С. 67-87.
13. Сабадаш Г. Рішуче боротися за опанування методики та техніки викладання / Г. Сабадаш // Комуністична освіта. – 1933. – № 8. – С. 47–56.
14. Скрипник М. Основні засади побудови програм та організації педагогічного процесу в семирічній політехнічній школі (Затверджено 10. ХІІ. 1931р. наркомом освіти) / М. Скрипник // Комуністична освіта. – 1931. – № 10/12. – С. 34–41.
15. Скрипник М. За перебудову роботи школи / М. Скрипник // Комуністична освіта. – 1931. – №9. – С. 8–24.
16. Скрипник М. Завдання наукового фронту в світлі рішень ЦК ВКП(б) про початкову й середню школу / М. Скрипник // Комуністична освіта. – 1931. – № 10/12. – С. 9–33.
17. Скуратівський Д. Проти «комплексової і словесно-предметової системи». За політехнічну систему навчання / Д. Скуратівський // Комуністична освіта. – 1932. – №6/7. – С. 56–66.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Г. П. Поліщук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.