Системний моніторинг у формуванні готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників як необхідна умова ефективності цього процесу

Автор(и)

  • Світлана Мантуленко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2871

Ключові слова:

моніторинг, освітній моніторинг, моніторинг професійного розвитку, системний моніторинг, контроль

Анотація

Мантуленко С. В. Системний моніторинг у формуванні готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників як необхідна умова ефективності цього процесу.

У статті здійснено аналіз наукових підходів до визначення сутності проблеми моніторингу в освіті, теоретично обґрунтовано механізм здійснення системного моніторингу у формуванні готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників як важливої умови ефективності цього процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 103 / PDF downloads: 108

Посилання

1. Єльникова Г. В. Наукові основи розвитку управління загальною середньою освітою в регіоні : [монографія] / Г. В. Єльникова. – К. : ДАККО, 1999. – 303 с.
2. Майоров А. Н. Мониторинг в системе информационного обеспечения управления образованием : автореф. дис. на соискание уч. степени докт. пед. наук.: спец. 13.00.01.
«Общая педагогика. История педагогики и образования» / А. Н. Майоров. – Санкт-Петербург, 2003. – 45 с.
3. Моніторинг якості освіти: становлення та розвиток в Україні: Рекомендації з освітньої політики / за заг. ред. О. І. Локшиної. – К. : К.І.С.,
2004. – 160 с. 4. Чандра М. Ю. Системный мониторинг как средство управления качеством образовательного процесса: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08 / Чандра Маргарита Юрьевна. – Волгоград, 2008. – 203 с.

Downloads

Опубліковано

08-05-2014

Як цитувати

Мантуленко, С. (2014). Системний моніторинг у формуванні готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників як необхідна умова ефективності цього процесу. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 81–85. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2871

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають