Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3419Ключові слова:
пізнавальна активність, критерії, структурні компоненти пізнавальної активності, рівні сформованості пізнавальної активності студентівАнотація
Чувасова Н. О. Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів.
У статті розкрито критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів, розглянуто шляхи та методи розв’язання проблеми визначення рівня сформованості пізнавальної активності студентів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 88
/ PDF downloads: 99
Посилання
1. Горбач М. С. Психологічні умови керування розвитком пізнавальної діяльності / М. С. Горбач // Радянська школа. – 1980. –No7. – С. 22–27.
2. Китайгородская Г. А. Метод активизации возможностей личности и коллектива / Галина Александровна Китайгородская. – М. : МГУ, 2001. – 198 с.
3. Проблемы диагностики умственного развития учащихся: [учеб. пособ.] / под ред. З. И. Калмыковой. – М. : Педагогика, 1975. – 206 с.
2. Китайгородская Г. А. Метод активизации возможностей личности и коллектива / Галина Александровна Китайгородская. – М. : МГУ, 2001. – 198 с.
3. Проблемы диагностики умственного развития учащихся: [учеб. пособ.] / под ред. З. И. Калмыковой. – М. : Педагогика, 1975. – 206 с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Чувасова, Н. О. (2012). Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 237–244. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3419
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. О. Чувасова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.