Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів

Автор(и)

  • Н. О. Чувасова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3419

Ключові слова:

пізнавальна активність, критерії, структурні компоненти пізнавальної активності, рівні сформованості пізнавальної активності студентів

Анотація

Чувасова Н. О. Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів.

У статті розкрито критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів, розглянуто шляхи та методи розв’язання проблеми визначення рівня сформованості пізнавальної активності студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 73 / PDF downloads: 80

Біографія автора

Н. О. Чувасова, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Горбач М. С. Психологічні умови керування розвитком пізнавальної діяльності / М. С. Горбач // Радянська школа. – 1980. –No7. – С. 22–27.
2. Китайгородская Г. А. Метод активизации возможностей личности и коллектива / Галина Александровна Китайгородская. – М. : МГУ, 2001. – 198 с.
3. Проблемы диагностики умственного развития учащихся: [учеб. пособ.] / под ред. З. И. Калмыковой. – М. : Педагогика, 1975. – 206 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Чувасова, Н. О. (2012). Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів. Educational Dimension, 36, 237–244. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3419

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх