Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів

Автор(и)

  • Н. О. Чувасова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3419

Ключові слова:

пізнавальна активність, критерії, структурні компоненти пізнавальної активності, рівні сформованості пізнавальної активності студентів

Анотація

Чувасова Н. О. Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів.

У статті розкрито критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів, розглянуто шляхи та методи розв’язання проблеми визначення рівня сформованості пізнавальної активності студентів.

Завантаження

Metrics

PDF views
113
Abstract views: 108 / PDF downloads: 113

Біографія автора

Н. О. Чувасова, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Горбач М. С. Психологічні умови керування розвитком пізнавальної діяльності / М. С. Горбач // Радянська школа. – 1980. –No7. – С. 22–27.
2. Китайгородская Г. А. Метод активизации возможностей личности и коллектива / Галина Александровна Китайгородская. – М. : МГУ, 2001. – 198 с.
3. Проблемы диагностики умственного развития учащихся: [учеб. пособ.] / под ред. З. И. Калмыковой. – М. : Педагогика, 1975. – 206 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Чувасова, Н. О. (2012). Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 237–244. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3419

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх