Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3419Ключові слова:
пізнавальна активність, критерії, структурні компоненти пізнавальної активності, рівні сформованості пізнавальної активності студентівАнотація
Чувасова Н. О. Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів.
У статті розкрито критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів, розглянуто шляхи та методи розв’язання проблеми визначення рівня сформованості пізнавальної активності студентів.
Завантаження
Metrics
PDF views
113
Abstract views: 108
/ PDF downloads: 113
Посилання
1. Горбач М. С. Психологічні умови керування розвитком пізнавальної діяльності / М. С. Горбач // Радянська школа. – 1980. –No7. – С. 22–27.
2. Китайгородская Г. А. Метод активизации возможностей личности и коллектива / Галина Александровна Китайгородская. – М. : МГУ, 2001. – 198 с.
3. Проблемы диагностики умственного развития учащихся: [учеб. пособ.] / под ред. З. И. Калмыковой. – М. : Педагогика, 1975. – 206 с.
2. Китайгородская Г. А. Метод активизации возможностей личности и коллектива / Галина Александровна Китайгородская. – М. : МГУ, 2001. – 198 с.
3. Проблемы диагностики умственного развития учащихся: [учеб. пособ.] / под ред. З. И. Калмыковой. – М. : Педагогика, 1975. – 206 с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Чувасова, Н. О. (2012). Критерії і рівневі характеристики пізнавальної активності студентів вищих педагогічних закладів. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 237–244. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3419
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. О. Чувасова

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.