Особистістно зорієнтоване навчання як один із шляхів формування предметних компетентностей майбутніх учителів філологічних спеціальностей

Автор(и)

  • Г. Б. Штельмах Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3641

Ключові слова:

особистісно зорієнтоване навчання, творча особистість

Анотація

Штельмах Г. Б. Особистістно зорієнтоване навчання як один із шляхів формування предметних компетентностей майбутніх учителів філологічних спеціальностей.

У статті розглянуто переваги особистісно зорієнтованого навчання під час процесу професійної підготовки майбутніх учителів-філологів, досліджуються функції педагогічного спілкування.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 97 / PDF downloads: 94

Біографія автора

Г. Б. Штельмах, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Державна національна програма «Освіта» (Україна – ХХІ століття). – К. : Райдуга, 1994. – 61 с.
2. Холодная М. А. Интеллектуальное воспитание личности / М. А. Холодная, Э. Г. Гельфман // Педагогика. – 1998. – № 1. – С. 21–24.
3. Якиманская И. С. Разработка технологиии личностно ориентированного обучения / И. С. Якиманская // Вопросы психологии. – 1995. – № 2. – С. 17–20.

Downloads

Опубліковано

13-01-2012

Як цитувати

Штельмах, Г. Б. (2012). Особистістно зорієнтоване навчання як один із шляхів формування предметних компетентностей майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 473–479. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3641

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про