Організаційно-дидактичні основи навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4582Ключові слова:
соціальний педагог, вищий навчальний заклад, управління навчальним процесомАнотація
У статті розкриваються організаційно-дидактичні основи навчальної діяльності у ВНЗ. Розкрито механізм соціально-педагогічного впливу на майбутніх фахівців, функції вищої школи у системі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 83
/ PDF downloads: 91
Посилання
1. Гальперин П. Я. Обучение и умственное развитие // Материалы IV Всесоюзного съезда общества психологов / П. Я. Гальперин. – Тбилиси, 1971. – С. 78-79.
2. Госсе О. В. Подготовка будущого учителя к социально-педагогической деятельности: дис. … канд.. пед.. наук: 13.00.08 / О. В. Госсе. – Волгоград, 1996. – 238 с.
3. ІнформацІйний збірник МІнІстерства освІти України. – К.: Вид-во «Освіта», 1994. - № 5-6.
4. Каинова Э. Б. Методология и методика научного исследования в педагогике: курс лекцій: метод. пособие [для работников системы проф. образования] / Э. Б. Каинова. – Н. Новгород: Изд-во ТАЛАМб 2002. – 103 с.
5. Кузнецова А. Г. Системный поход в отчественной педагогике 60-80-х годов ХХ века / А. Г. Кузнецова. – Хабаровск: ХГПУ, 200. – 250 с.
6. Лактіонова Г. М. Теоретико-методологічні основи соціально-педагогічної роботи х жіночою молоддю в умовах великого міста: автореф. дис. … д-ра пед.. наук: 13.00.05 / Г. М. Лактіонова; Ін-т педагогіки АПН України. – К., 1999. – 35 с.
7. Ланге К. А. Организация управления научными исследованиями / К. А. Ланге. – Л., 1971. – 248 с.
8. Мельник Е. В. Содержание коммуникативной компетентности педагога // Психология и школа. – 2004. - № 4. – С. 36-42.
9. Пригожин А. И. Современная социология организации / А. И. Пригожин. – М: Интерфакс, 1995. – 235 с.
2. Госсе О. В. Подготовка будущого учителя к социально-педагогической деятельности: дис. … канд.. пед.. наук: 13.00.08 / О. В. Госсе. – Волгоград, 1996. – 238 с.
3. ІнформацІйний збірник МІнІстерства освІти України. – К.: Вид-во «Освіта», 1994. - № 5-6.
4. Каинова Э. Б. Методология и методика научного исследования в педагогике: курс лекцій: метод. пособие [для работников системы проф. образования] / Э. Б. Каинова. – Н. Новгород: Изд-во ТАЛАМб 2002. – 103 с.
5. Кузнецова А. Г. Системный поход в отчественной педагогике 60-80-х годов ХХ века / А. Г. Кузнецова. – Хабаровск: ХГПУ, 200. – 250 с.
6. Лактіонова Г. М. Теоретико-методологічні основи соціально-педагогічної роботи х жіночою молоддю в умовах великого міста: автореф. дис. … д-ра пед.. наук: 13.00.05 / Г. М. Лактіонова; Ін-т педагогіки АПН України. – К., 1999. – 35 с.
7. Ланге К. А. Организация управления научными исследованиями / К. А. Ланге. – Л., 1971. – 248 с.
8. Мельник Е. В. Содержание коммуникативной компетентности педагога // Психология и школа. – 2004. - № 4. – С. 36-42.
9. Пригожин А. И. Современная социология организации / А. И. Пригожин. – М: Интерфакс, 1995. – 235 с.
Downloads
Опубліковано
25-11-2011
Як цитувати
Доброскок, І. І. (2011). Організаційно-дидактичні основи навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 282–287. https://doi.org/10.31812/educdim.4582
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 І. І. Доброскок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.