Теоретичні засади проблеми гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання

Автор(и)

  • І. Г. Максименко Криворізький технічний університет
  • Т. Л. Шепеленко Криворізький економічний інститут

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4590

Ключові слова:

інтелект, емоції, гармонізація, навчальний процес

Анотація

У статті обґрунтовується необхідність гармонізації інтелектуального і емоційного факторів як засобу підвищення результативності навчального процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 96

Біографії авторів

І. Г. Максименко, Криворізький технічний університет

кандидат пед. наук, доцент

Т. Л. Шепеленко, Криворізький економічний інститут

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Вилюнас В. К. Основные проблемы психологической теории эмоций В. К. Вилюнас // Психология эмоций : тесты. – М. : Изд-во МГУ, 1984. – С. 3-26
2. Ильин Е. П. Эмоции и чувства / Е. П. Ильин. – СПб : Питер, 2002. – 752 с.
3. Краткий психологический словарь / [сост. Л. А. Карпенко] ; под общ. ред. А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского. – М. : Политиздат, 1985. – 431 с.
4. Орме Гиту Эмоциональное мышление как иснтрумент достижения успеха / Гиту Орме ; [пер. с анг.]. – М.: КСП+, 2003. – 432 с.
5. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии. Эмоции / С. Л. Рубинштейн. – Питер : СПб, 2002. – 720 с.
6. Сухомлинський В. О. Вибрані твори в 5 т. / В. О. Сухомлинський: - К. : Рад. школа, 1977. – Т. 3. – 678 с.
7. Якунин В. Я. – Педагогическая психология : учеб. пособ. / В. Я. Якунин. – СПб : Изд. Михайлова В. А., 2000. – С. 130-131.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Максименко, І. Г., & Шепеленко, Т. Л. (2011). Теоретичні засади проблеми гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 323–327. https://doi.org/10.31812/educdim.4590

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе