Теоретичні засади проблеми гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4590Ключові слова:
інтелект, емоції, гармонізація, навчальний процесАнотація
У статті обґрунтовується необхідність гармонізації інтелектуального і емоційного факторів як засобу підвищення результативності навчального процесу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 81
/ PDF downloads: 96
Посилання
1. Вилюнас В. К. Основные проблемы психологической теории эмоций В. К. Вилюнас // Психология эмоций : тесты. – М. : Изд-во МГУ, 1984. – С. 3-26
2. Ильин Е. П. Эмоции и чувства / Е. П. Ильин. – СПб : Питер, 2002. – 752 с.
3. Краткий психологический словарь / [сост. Л. А. Карпенко] ; под общ. ред. А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского. – М. : Политиздат, 1985. – 431 с.
4. Орме Гиту Эмоциональное мышление как иснтрумент достижения успеха / Гиту Орме ; [пер. с анг.]. – М.: КСП+, 2003. – 432 с.
5. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии. Эмоции / С. Л. Рубинштейн. – Питер : СПб, 2002. – 720 с.
6. Сухомлинський В. О. Вибрані твори в 5 т. / В. О. Сухомлинський: - К. : Рад. школа, 1977. – Т. 3. – 678 с.
7. Якунин В. Я. – Педагогическая психология : учеб. пособ. / В. Я. Якунин. – СПб : Изд. Михайлова В. А., 2000. – С. 130-131.
2. Ильин Е. П. Эмоции и чувства / Е. П. Ильин. – СПб : Питер, 2002. – 752 с.
3. Краткий психологический словарь / [сост. Л. А. Карпенко] ; под общ. ред. А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского. – М. : Политиздат, 1985. – 431 с.
4. Орме Гиту Эмоциональное мышление как иснтрумент достижения успеха / Гиту Орме ; [пер. с анг.]. – М.: КСП+, 2003. – 432 с.
5. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии. Эмоции / С. Л. Рубинштейн. – Питер : СПб, 2002. – 720 с.
6. Сухомлинський В. О. Вибрані твори в 5 т. / В. О. Сухомлинський: - К. : Рад. школа, 1977. – Т. 3. – 678 с.
7. Якунин В. Я. – Педагогическая психология : учеб. пособ. / В. Я. Якунин. – СПб : Изд. Михайлова В. А., 2000. – С. 130-131.
Downloads
Опубліковано
25-11-2011
Як цитувати
Максименко, І. Г., & Шепеленко, Т. Л. (2011). Теоретичні засади проблеми гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 323–327. https://doi.org/10.31812/educdim.4590
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 І. Г. Максименко, Т. Л. Шепеленко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.