Формування емоційного інтелекту студентів на заняттях з біохімії засобами діалогічного навчання

Автор(и)

  • Н. О. Чувасова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4606

Ключові слова:

емоційний інтелект, поетапне формування, компетентний склад емоційного інтелекту, діалогічне навчання

Анотація

В статті розкрита необхідність формування емоційного інтелекту майбутніх вчителів у вищому навчальному закладі та розглядаються шляхи та методи рішення проблеми формування емоційного інтелекту засобами діалогічного навчання у процесі вивчення біології.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 63 / PDF downloads: 74

Біографія автора

Н. О. Чувасова, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук

Посилання

1. Гоулман Д. Эмоциональный интеллект / Даниель Гоулман. – М. : АСТ Хранитель, 2008. – С. 10-443.
2. Лысенкова С. Н. Когда легко учиться / Соыья Николаевна Лысенкова. – Минск : Нар. асвета, 1990. – 174 с.
3. Макаренко А. С. Педагогические сочинения : в 8 т. / [сост. Л. Ю. Гордин, А. А. Фролов]. – М\ : Педагогика, 1986. – 320 с.
4. Практический интеллект / Р. Дж. Стенберг, Дж. Б. Форсайт, Дж. Хедланд и др. – СПб. : Питер, 2002. – 272 с.
5. Фрейд З. Введение в психоанализ. – М. : Наука, 1989. – С. 8.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Чувасова, Н. О. (2011). Формування емоційного інтелекту студентів на заняттях з біохімії засобами діалогічного навчання. Educational Dimension, 32, 405–413. https://doi.org/10.31812/educdim.4606

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе