ФОРМУВАННЯ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4818Ключові слова:
самоорганізація навчальної діяльності студентів, педагогічна рефлексія, професійна компетентність, самоуправлінняАнотація
Уточнено поняття «самоорганізація навчальної діяльності студентів». Висвітлено теоретичні основи формування самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ. Виокремлено компоненти педагогічної самоорганізації. Доведено, що створення викладачами у ВНЗ сприятливих психолого-педагогічних умов довіри, творчих взаємин сприяє залученню студентів до опанування техніки позитивного самовпливу. Зроблено висновок, що планомірне й систематичне навчання студентів основ самоорганізації власної навчально-пізнавальної діяльності має високу ефективність, а саме: активізує всі види діяльності та спонукає виявляти зустрічні зусилля стосовно навчання, що сприяє підвищенню успішності, дисципліни, організованості.
Завантаження
Metrics
Посилання
Аверін М. Метод самоорганізації особистості та його соціальне педагогічні перспективи / М. Аверін // Кроки до компетентності та інтеграції в суспільство: науково-методичний збірник / за ред. Н. Софій, І. Єрмакова. - К. : Контекст, 2000. - 336 с.
Аверін М. Концепція самоорганізації розвитку особистості учня у навчально-виховному процесі / М. Аверін, Т. Аверін, Ю. Болотін та ін. // Рідна школа. -1993. - № 8. - С. 53.
Новаченко Т. Формування педагогічної самоорганізації студентів педагогічних училищ : автореф. дис. на здобуття наук, ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. Новаченко ; Одеський Південноукраїнський державний пед. ун-т ім. К.Д. Ушинськоко. - Одеса, 2004. – 22 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 I.Yu. Seryogina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.