ФОРМУВАННЯ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ

Автор(и)

  • І.Ю. Серьогіна Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4818

Ключові слова:

самоорганізація навчальної діяльності студентів, педагогічна рефлексія, професійна компетентність, самоуправління

Анотація

Уточнено поняття «самоорганізація навчальної діяльності студентів». Висвітлено теоретичні основи формування самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ. Виокремлено компоненти педагогічної самоорганізації. Доведено, що створення викладачами у ВНЗ сприятливих психолого-педагогічних умов довіри, творчих взаємин сприяє залученню студентів до опанування техніки позитивного самовпливу. Зроблено висновок, що планомірне й систематичне навчання студентів основ самоорганізації власної навчально-пізнавальної діяльності має високу ефективність, а саме: активізує всі види діяльності та спонукає виявляти зустрічні зусилля стосовно навчання, що сприяє підвищенню успішності, дисципліни, організованості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 55

Біографія автора

І.Ю. Серьогіна , Криворізький державний педагогічний університет

к. пед. н., доцент

Посилання

Аверін М. Метод самоорганізації особистості та його соціальне педагогічні перспективи / М. Аверін // Кроки до компетентності та інтеграції в суспільство: науково-методичний збірник / за ред. Н. Софій, І. Єрмакова. - К. : Контекст, 2000. - 336 с.

Аверін М. Концепція самоорганізації розвитку особистості учня у навчально-виховному процесі / М. Аверін, Т. Аверін, Ю. Болотін та ін. // Рідна школа. -1993. - № 8. - С. 53.

Новаченко Т. Формування педагогічної самоорганізації студентів педагогічних училищ : автореф. дис. на здобуття наук, ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. Новаченко ; Одеський Південноукраїнський державний пед. ун-т ім. К.Д. Ушинськоко. - Одеса, 2004. – 22 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Серьогіна , І. . (2022). ФОРМУВАННЯ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ. Educational Dimension, 30, 118–123. https://doi.org/10.31812/educdim.4818

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.