ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО “Я” МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ОСОБИСТІСНО - ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ В ПРАКТИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5016Анотація
У статті розкриваються можливості особистісно-орієнтованого навчання у формуванні професійного “Я” майбутнього спеціаліста, обґрунтовуються його специфічні особливості та закономірності, облік яких при організації навчального
процесу значно підвищує його результативність у підготовці педагогічних кадрів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 162
/ PDF downloads: 90
Посилання
Гершунский Б.С. Культура как воплощение американских ментальных ценностей // Магистр. - 2000. - С. 67-80
Downloads
Опубліковано
10-12-2000
Як цитувати
Кондрашова L. (2000). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО “Я” МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ОСОБИСТІСНО - ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ В ПРАКТИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 2, 3–13. https://doi.org/10.31812/educdim.5016
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2000 L.V. Kondrashova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.