ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО “Я” МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ОСОБИСТІСНО - ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ В ПРАКТИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Л.В. Кондрашова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5016

Анотація

У статті розкриваються можливості особистісно-орієнтованого навчання у формуванні професійного “Я” майбутнього спеціаліста, обґрунтовуються його специфічні особливості та закономірності, облік яких при організації навчального
процесу значно підвищує його результативність у підготовці педагогічних кадрів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 162 / PDF downloads: 90

Посилання

Гершунский Б.С. Культура как воплощение американских ментальных ценностей // Магистр. - 2000. - С. 67-80

Downloads

Опубліковано

10-12-2000

Як цитувати

Кондрашова L. (2000). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО “Я” МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ОСОБИСТІСНО - ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ В ПРАКТИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 2, 3–13. https://doi.org/10.31812/educdim.5016

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>