МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5222Анотація
Обґрунтовується необхідність дослідження професійно-педагогічної діяльності в умовах оновлення суспільства та реформування освіти. Розгляд аються методологічні засади аналізу професійно-педагогічної діяльності. Значне місце в змісті професійно-педагогічної діяльності відводиться творчості. Головним підходом у дослідженні визнано діяльнісний підхід. Подано перспективи подальших досліджень.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 103
/ PDF downloads: 56
Посилання
No references.
Downloads
Опубліковано
25-12-2003
Як цитувати
Пальшкова I. (2003). МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 6, 82–83. https://doi.org/10.31812/educdim.5222
Номер
Розділ
Особистісно-орієнтоване навчання в практиці вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2003 I.O. Palshkova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.