СУЧАСНИЙ СТАН ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ДІАЛОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ

Автор(и)

  • О.В. Лисевич

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5446

Анотація

The article deals with the various problems and aspects of communicational culture formation in dialogue training studying situation of professional orientation.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 82 / PDF downloads: 53

Посилання

Баженова Л. Професійне самовдосконалення педагога // Психолог.- 2002.- №16.- С. 13-15.

Батищев Г.С. За воспитание, но другодоминантное // Вестник высшей школы.- 1989.- №11.- С. 35-38.

Болюбаш Я. Державна програма “Вчитель” - поступ назустріч учителю: Освіта XXI ст // Рідна школа. - 2002.- №12.- С. 3-6.

Бурман Л. Формування діалогічних умінь студентів через залучення їх до активного навчального діалогу // Педагогіка вищої та середньої школи: 36. наук, праць.- Вип.4.- Кривий Ріг, 2002.- С. 103-110.

Гаврилюк 3. Гуманістичні засади процесу формування комунікативної культури майбутніх вчителів // Педагогіка вищої та середньої школи- Вип.З.- Кривий Ріг, 2001.- С. 30-36.

Глузман А. Да зравствует университет: Особенности современного высшего образования за рубежом // Гуманітарні науки.- 2003.- №12.- С. 54-60.

Державна програма “Вчитель” // Освіта України.- 2002. - 2 квітня. - С. 1-8.

Леонтьев О.О. Педагогическое общение.- М.: Знание, 1979.

Щербак О. Педагог професійної школи: пошук сучасних підходів // Освіта.- 2003,- 24-31 грудня. - С.З.

Корсак К., Поживілова О. Оцінювання якості роботи вищої школи: світової тенденції і національні традиції // Науковий світ.- 2002.- №12. - С. 8-9.

Кузь В.Г. Учитель, школа - пріоритети XXI ст.// Педагогіка і психологія.- 2002. - №1-2.- С. 11-19.

Процес обучения в высшей школе: Учебное пособие / Л.В. Кондрашова.- Кривой Рог: ИВИ, 2000.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Лисевич O. (2004). СУЧАСНИЙ СТАН ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ДІАЛОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ. Educational Dimension, 8, 155–160. https://doi.org/10.31812/educdim.5446

Номер

Розділ

Підготовка майбутніх педагогів у системі особистісно-орієнтованого навчання

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають