МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОГО НАВЧАННЯ ЯК ПРОЦЕСУ ПІДВИЩЕННЯ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5533Анотація
The article deals with the various problems and aspects of communicational culture formftijn in dialog training studying situation of professional oriention.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 210
/ PDF downloads: 64
Посилання
Кондрашова Л.В., Вієвська М.Г., Савченко Л.О. Імітаційне-ігрове навчання у вищій ш колі.- Кривий Ріг, 2001.- 194 с.
Морозов В.В. Зміст сформованості готовності студентів педвузів до діалогічного навчання//3бірник наукових праць.
Педагогіка вищої та середньої школи.- Кривий Ріг. - С.166-176.
Downloads
Опубліковано
24-05-2022
Як цитувати
Морозов V., & Савченко L. (2022). МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОГО НАВЧАННЯ ЯК ПРОЦЕСУ ПІДВИЩЕННЯ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 11, 200–205. https://doi.org/10.31812/educdim.5533
Номер
Розділ
Проблеми модернізації освіти в практиці вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 V.V. Morozov, L.O. Savchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.