ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ІНДИВЩУАЛИЗАЦЙ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5538Анотація
The article deals with the pedagogocal condition of individualization o f the professional oriented training o f students of non-inguistic specialities at higher educational establishments. The possibility of every student’s effective training has been given.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бочан І. Впровадження самостійної індивідуальної роботи студентів як важливого чинника формування особистісно
орієнтованої системи навчання // Нові технології навчання: К, 2003. - Вип.34. - С.307 -311 .
Емельянова Ю. Формирование навыков самоорганизации у студентов средствами инновационных технологий // Педагогика вищої та серед, шк. - 2004. - Вип.9. - С. 68-73.
Жовтан Л. Організація контролю навчальної діяльності учнів і студентів як умова індивідуалізації навчання // Нові технології навчання: К, 2003. - Вип.35 - С.45-54.
Подласий И.П. Педагогика:Учеб. для студентов высших пед. учеб.заведений. - М.: Просвещение: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1996. - 432 с.
Ганський С. Інтеграція індивідуальної роботи з іншими формами навчальної діяльності // Рідна школа, 2002. - №1. - - 8-10.
Серебрянская О.Д. Познавательная самостоятельность будущего учителя как фактор его профессионального саморазвития в вузе // Славянская педагогическая культура, 2004. - №3. - С .127-130.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 S.O. Melikova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.