ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ "Я” КОНЦЕПЦІЇ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО- ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • З.М. Мірошник

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5555

Анотація

The developinq o f “j-Conseption ” in the schools conditions: kinder-qarden, primary - school, needs to be happened little by little depends on the schools laws and inculcation them in school culture, in school space.

“J-conseption”, self-conscions, kinder-qarden, elementaryschool and cognitive componet.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 73 / PDF downloads: 35

Посилання

Бех І.Д. Виховання особистості: У 2 кн. Кн.. 1: Особистісно-орієнтований підхід: коректико-технологічні засади: Навч.-метод. видання. - K.: Либідь, 2003.- 280 с.

Бернс Р. Развитие Я-концепции и воспитание /Общ. ред. В.Я.Пилиповского. - М.: Прогресс, 1986.- 421 с.

Боясович Л.И. Личность и ее формирование в десятком воздаете.- М., 1995.

Овчарова Р.В. Практическая психология в начальной школе. М.: Сфера, 1998.-240 с.

Downloads

Опубліковано

24-05-2022

Як цитувати

Мірошник Z. (2022). ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ "Я” КОНЦЕПЦІЇ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО- ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ. Educational Dimension, 11, 312–318. https://doi.org/10.31812/educdim.5555

Номер

Розділ

Вдосконалення навчально-виховного процесу в практиці загальноосвітньої школи