ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ "Я” КОНЦЕПЦІЇ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО- ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5555Анотація
The developinq o f “j-Conseption ” in the schools conditions: kinder-qarden, primary - school, needs to be happened little by little depends on the schools laws and inculcation them in school culture, in school space.
“J-conseption”, self-conscions, kinder-qarden, elementaryschool and cognitive componet.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бех І.Д. Виховання особистості: У 2 кн. Кн.. 1: Особистісно-орієнтований підхід: коректико-технологічні засади: Навч.-метод. видання. - K.: Либідь, 2003.- 280 с.
Бернс Р. Развитие Я-концепции и воспитание /Общ. ред. В.Я.Пилиповского. - М.: Прогресс, 1986.- 421 с.
Боясович Л.И. Личность и ее формирование в десятком воздаете.- М., 1995.
Овчарова Р.В. Практическая психология в начальной школе. М.: Сфера, 1998.-240 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 Z.M. Miroshnyk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.