ДІАЛОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ЯК ЗАСІБ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ У ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5587Анотація
The given article considers the concept npedagogical conflict” in a higher school, its negative and positive functions in pedagogical interaction are examined. The author of the article emphasizes the necessity of formation at the students of dialogical interaction skills as an original mean and purpose of the decision of the pedagogical conflict.
Завантаження
Metrics
Посилання
Діалогічна взаємодія у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи: Кн. для вчителя: Навч. посібник / Упоряд. В.В. Андрієвська, Г.О.Балл, А.Г. Волинець та ін. - К.: АПН України, Інститут психології ім. Г.С. Костюка, 1997.- 136 с.
Дурманенко Є.А. Конфлікти в педагогічному процесі: Монографія. - Луцьк: РВВ “Вежа” Волин. держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 2004. - 287 с.
Пірен М.І. Конфліктологія: Підручник для студентів вищих навчальних закладів. - К.: МАУП, 2003. - 360 с.
Коломінський Н.Л. Психологія педагогічного менеджменту. - К.: Освіта, 1996. - 249 с.
Тейлор Ф.У. Менеджмент: Пер. с англ. - М.: Вьісшая школа, 1992. - 679 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 O.I. Kopitsa
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.