ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК СТИМУЛЮВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5588Анотація
The article grounds the necessity of modernization of preparation of specialists on condition o f higher school. The assent is made on personally oriented teaching as the factor of stimulating creative activity o f students, their readiness to creative professional activities.
Завантаження
Metrics
Посилання
Выготский Л.С. Психология творчества. - М., 1968. - 420 с.
Кулюткин Ю.Н. Психология обучения взрослых. - М.: Просвещение, 1985. - 128 с.
Лазарев М.О. Основи педагогічної творчості: Навчальний посібник для пед. ін-тів / Сумський держ. пед. ін-т ім. А.С. Макаренко. - Суми: ВВП“Мрія-1”-ЛТД, 1995.- 212 с.
Сисоєва С.О. Основи педагогічної творчості вчителя. Навч. посіб. - К .: ІСДОУ, 1994.- 112 с.
Шамова Т.И. Активизация учения школьников. - М.: Педагогика, 1982. - 208 с.
Щукина Г. И. Активизация познавательной деятельности в учебном процессе: Уч. пос. для пед. ин-тов. - М.: Просвещение, 1979. - 160 с.
Якиманская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе. - М: Сентябрь, 1996. - 226 с.
Якиманская И.С. Разработка технологии личностноориентированного обучения // Вопросы психологии. - 1995. - № 2. - С. 31-42.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 O.S. Bilous
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.