РОЛЬ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • O.O. Гаврилюк

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5593

Анотація

1п this article the author deals with the rôle of out-ofclass work in a higher educational establishment in the system of forming
of future teachers’ communicative culture

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 131 / PDF downloads: 70

Посилання

Деркач A.A., Кузьміна Н.В. Акмеология: шляхи досягнення вершин професіоналізму. - М.: РАУ, 1993. - 24 с.

Кан-Калик В.А. Учителеві про педагогічне спілкування. M., 1987.

Леонтьев А.А. Педагогічне спілкування. — M., Знання, 1979, — 46 с.

Ляудис В .Я. Структура продуктивної навчальної взаємодії // Психолого-педагогічні проблеми взаємодії вчителі й учнів. -

М , 1980. - 92 с.

Петровская A.A. Теоретичні і методичні проблеми соціально-психологічного тренінгу. - М., МГУ, 1982. - 168 с.

Петровская А.А. Компетентність у спілкуванні: соціально-психологічний тренінг. - М., МГУ, 1989. - 216 с.

Семиченко В.А. Шляхи підвищення ефективності вивчення психології. - K.: Магістр, 1997. - 124 с.

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Гаврилюк O. (2022). РОЛЬ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 12, 84–90. https://doi.org/10.31812/educdim.5593

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають