ДЕЯКІ АСПЕКТИ С ПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Г.М. Мартьянова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5756

Ключові слова:

кредитно модульне навчання, метод тестування, професійна підготовка вчителя музики, механізми інтеграції, дидактичні умови навчання, оцінювання результатів

Анотація

У статті розглядаються дидактичні можливості впровадження елементів кредитномодульного навчання у професійну підготовку вчителя музики; виокремлюються механізми інтеграції загально-дидактичні та конкретно-методичні. Аналізуються дидактичні можливості методу тестування в процесі оцінювання результатів виконання навчальних завдань.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 121 / PDF downloads: 71

Посилання

Аванесов В. С. Научные основы тестового контроля знаний. М.: Исследовательский центр, 1994. - 135 с.

Вітвицька С. Основи педагогіки вищої школи. К.: Центр навчальної літератури, 2003. - 314 с.

Гончаренко С. Український педагогічний словник. К.: Либідь, 1997. 376 с.

Рейзенківд Т. Й. Модульне навчання у формуванні культури мислення вчителя

мистецьких дисциплін // Педагогіка вищої та середньої школи: 36. наук, праць

№10. - Спеціальний випуск: Художньо-педагогічна освіта XXI ст.: теорія. методи, технології / Ред. кол.: Буряк В. К (гол. ред.) та інш. Кривий Ріт : КДПУ, 2005.- С 201-218.

Рейзенкінд Т. Й., Чумак А. С. Педагогічні умови впровадження комп’ютерних

технологій у професійну підготовку майбутнього вчителя // Рідна школа. - № 6.

- С. 37-40

Стефаненко П. В. Дистанційне навчання у вищій школі. Монографія. - Донецьк:

ДонНТУ, 2002. - 400 с.

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Мартьянова H. (2022). ДЕЯКІ АСПЕКТИ С ПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 13, 136–148. https://doi.org/10.31812/educdim.5756