ДЕЯКІ АСПЕКТИ С ПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5756Ключові слова:
кредитно модульне навчання, метод тестування, професійна підготовка вчителя музики, механізми інтеграції, дидактичні умови навчання, оцінювання результатівАнотація
У статті розглядаються дидактичні можливості впровадження елементів кредитномодульного навчання у професійну підготовку вчителя музики; виокремлюються механізми інтеграції загально-дидактичні та конкретно-методичні. Аналізуються дидактичні можливості методу тестування в процесі оцінювання результатів виконання навчальних завдань.
Завантаження
Metrics
Посилання
Аванесов В. С. Научные основы тестового контроля знаний. М.: Исследовательский центр, 1994. - 135 с.
Вітвицька С. Основи педагогіки вищої школи. К.: Центр навчальної літератури, 2003. - 314 с.
Гончаренко С. Український педагогічний словник. К.: Либідь, 1997. 376 с.
Рейзенківд Т. Й. Модульне навчання у формуванні культури мислення вчителя
мистецьких дисциплін // Педагогіка вищої та середньої школи: 36. наук, праць
№10. - Спеціальний випуск: Художньо-педагогічна освіта XXI ст.: теорія. методи, технології / Ред. кол.: Буряк В. К (гол. ред.) та інш. Кривий Ріт : КДПУ, 2005.- С 201-218.
Рейзенкінд Т. Й., Чумак А. С. Педагогічні умови впровадження комп’ютерних
технологій у професійну підготовку майбутнього вчителя // Рідна школа. - № 6.
- С. 37-40
Стефаненко П. В. Дистанційне навчання у вищій школі. Монографія. - Донецьк:
ДонНТУ, 2002. - 400 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 H.M. Martyanova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.