ТЕКСТ ЯК ОСНОВНА ФОРМА КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ В РАМКАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5845Анотація
The article deals with some peculiarities in using testcontrol as the means o f mostly objective grading o f students' knowledge.
Завантаження
Metrics
Посилання
Алексюк A.M. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія. - К.: Либідь. - 1998. - 325 с.
Артемов А., Павлов Н., Сидорова Т. Модульно-рейтинговая система // Высшее образование в России. - 1999. - № 4. - С. 121-125.
Беспалько В. П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения. М., 1995.- 254 с.
Болонський процес: Документа / Укладачі: З I. Тимошенко, A.M. Греков, Ю.А. Гапон, Ю.І. Палеха. - К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2004. - 169 с.
Буга П., Корнов В. Технология обучения в высшей школе // Вестник высшей школы. - 1991. -№ 11.- С. 28-32.
Кондрашова Л.В. Процесс обучения в высшей школе. - Кривой Рог: КГТГУ. - 2000. - 171 с.
Кузьминський A.I. Педагогіка вищої школи : Навч. Посіб. - К. : Знання, 2005. - 486 с.
Лукичев Г.А. Болонский процесс - императив развития высшего образования в Европе // Высшее образование
сегодня. - 2002. - №2 - С.42-45. DOI: https://doi.org/10.1007/BF03082766
Ляудис В .Я. Инновационное обучение и наука. - М.- 1992. - 214 с.
Монахов В.М. Технологические основы проектирования и конструирования учебного процесса. - Волгоград. - 1995. - 254 с.
Освітні технології у школі та вузі: Матеріали науково-практичної конференції / За ред. О.М.Пєхоти. - Миколаїв,
МФ І ІаУКМА. - 1999. - 123 с.
Сухарніков Ю. Вища школа України в контексті Болонського процесу // Освіта: технікуми та коледжі. - 2004. - № 1 (7). - С. 12-21.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 S.O. Smolova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.