ТЕКСТ ЯК ОСНОВНА ФОРМА КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ В РАМКАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • C.O. Смолова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5845

Анотація

The article deals with some peculiarities in using testcontrol as the means o f mostly objective grading o f students' knowledge.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 69

Посилання

Алексюк A.M. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія. - К.: Либідь. - 1998. - 325 с.

Артемов А., Павлов Н., Сидорова Т. Модульно-рейтинговая система // Высшее образование в России. - 1999. - № 4. - С. 121-125.

Беспалько В. П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения. М., 1995.- 254 с.

Болонський процес: Документа / Укладачі: З I. Тимошенко, A.M. Греков, Ю.А. Гапон, Ю.І. Палеха. - К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2004. - 169 с.

Буга П., Корнов В. Технология обучения в высшей школе // Вестник высшей школы. - 1991. -№ 11.- С. 28-32.

Кондрашова Л.В. Процесс обучения в высшей школе. - Кривой Рог: КГТГУ. - 2000. - 171 с.

Кузьминський A.I. Педагогіка вищої школи : Навч. Посіб. - К. : Знання, 2005. - 486 с.

Лукичев Г.А. Болонский процесс - императив развития высшего образования в Европе // Высшее образование

сегодня. - 2002. - №2 - С.42-45. DOI: https://doi.org/10.1007/BF03082766

Ляудис В .Я. Инновационное обучение и наука. - М.- 1992. - 214 с.

Монахов В.М. Технологические основы проектирования и конструирования учебного процесса. - Волгоград. - 1995. - 254 с.

Освітні технології у школі та вузі: Матеріали науково-практичної конференції / За ред. О.М.Пєхоти. - Миколаїв,

МФ І ІаУКМА. - 1999. - 123 с.

Сухарніков Ю. Вища школа України в контексті Болонського процесу // Освіта: технікуми та коледжі. - 2004. - № 1 (7). - С. 12-21.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Смолова S. (2022). ТЕКСТ ЯК ОСНОВНА ФОРМА КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ В РАМКАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 15, 115–123. https://doi.org/10.31812/educdim.5845

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають