ДО ПРОБЛЕМИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5890Анотація
In the article the problem of the development of preschoolage children's cognitive activity is discussed. It suggests ways of development of their speech activity, which is variety of cognitive activity.
Завантаження
Metrics
Посилання
Богуш А.М. Дошкільна лінгводидактика: теорія і практика — Запоріжжя: Просвіта, 2000. - 226 с.
Виготський Л.С. Речь и мышление. - М., 1934. - 347 с.
Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - К: Либідь. - 1997. - 647 с.
Зимняя И.А. Психология слушания и говорения. - Автореф. докт. дис., М., 1973. - 68 с.
Науменко Т.И. Активизация речи детей ранего возраста в дошкольных учреждениях. - Автореф. канд. дис. - К., 1991. - 36 с.
Рубинштейн С.Л. Речь. Основы общей психологии. - М.: Педагогика, 1989. -Т.1. - 583 с.
Талызина Н.Ф. Формирование познавательной деятельности учащихся. - М.: Знание, 1983. - 217 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 N.I. Bilokonna, M.V. Baditsa
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.