ТЕХНОЛОГІЧНІ СЕНТАЦІЇ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ ДИСЦИПЛІНИ ТА ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6048Анотація
У статті розкриті технологічні сентації вирішення проблеми дисципліни та оцінювання учнів як фактор підвищення якості освітнього процесу.
Завантаження
Metrics
Посилання
Гильбух В.В. Психолого-педагогические основи индивндуального подхода к слабоуспевающим ученикам: Пособие для учителей классов вьіравнивания / В.В. Гильбух. - Киев, 1985.
Глассер У. Школа без неудачников / Уильям Глассер. - М., 1991.
Инновационньїе методи обучения в гражданском образовании. - Минск: Медисонт, 1999.
Зинченко С.Н. Почему детям бьівает трудно учиться / С.Н. Зинченко. - Киев: Радянська школа, 1990.
Локалова Н.П. Как помочь слабоуспевающему школьнику / Н.П. Локалова. - М., 1995.
Славина Л.С. Индивидуальньїй подход к неуспеваюшим и недисциплинированньїм учащимся / Л.С. Славина. — М., 1961.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 Yu.V. Reva
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.