ТЕХНОЛОГІЧНІ СЕНТАЦІЇ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ ДИСЦИПЛІНИ ТА ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • Ю.В. Рева Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6048

Анотація

У статті розкриті технологічні сентації вирішення проблеми дисципліни та оцінювання учнів як фактор підвищення якості освітнього процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 161 / PDF downloads: 65

Посилання

Гильбух В.В. Психолого-педагогические основи индивндуального подхода к слабоуспевающим ученикам: Пособие для учителей классов вьіравнивания / В.В. Гильбух. - Киев, 1985.

Глассер У. Школа без неудачников / Уильям Глассер. - М., 1991.

Инновационньїе методи обучения в гражданском образовании. - Минск: Медисонт, 1999.

Зинченко С.Н. Почему детям бьівает трудно учиться / С.Н. Зинченко. - Киев: Радянська школа, 1990.

Локалова Н.П. Как помочь слабоуспевающему школьнику / Н.П. Локалова. - М., 1995.

Славина Л.С. Индивидуальньїй подход к неуспеваюшим и недисциплинированньїм учащимся / Л.С. Славина. — М., 1961.

Downloads

Опубліковано

10-02-2009

Як цитувати

Рева Y. (2009). ТЕХНОЛОГІЧНІ СЕНТАЦІЇ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ ДИСЦИПЛІНИ ТА ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. Педагогіка вищої та середньої школи, 24, 272–282. https://doi.org/10.31812/educdim.6048

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>