ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ

Автор(и)

  • Д.В. Щербина

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6482

Анотація

The article investigates pedagogical condition of formation and development of active communicational position of pupils in teaching and educational process.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 78 / PDF downloads: 41

Посилання

Кондрашова Л.В. Игровой подход к обучению студентов культуре общения // Проблема імітаційно-ігрового підходу до організації навчального процесу у вищій школі - Кривий Ріг, 2001. - С. 3-9.

Мухина B.C. Проблемы формирования ценностных ориентаций и активности личности в её онтогенезе.- М.: МГПИ, 1987. - 151 с.

Педагогический словарь. В 2Т. Т. 2 . - М.: АПН РСФСР, 1960. - 766 с.

Середюк Л.А. Педагогічні умови оптимізації процесу особистісного самовираження старшокласників: Дис. к.п.н.: 13.00.07. - Рівне, 2002. - 242 с.

Шепеленко Т.Л. Формування комунікативних умінь студентів економічного університету в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін: Дис.к.п.н.: 13.00.04. Інститут педагогіки і психології проф. освіти Академії пед. наук У країни-К ., 1999.

Downloads

Опубліковано

29-12-2007

Як цитувати

Щербина D. (2007). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ. Educational Dimension, 19, 217–222. https://doi.org/10.31812/educdim.6482

Номер

Розділ

Статті