ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДІАГНОСТИКИ РОЗВИТКУ УЧНІВ В СИСТЕМІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • І.Є. Макаренко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6687

Анотація

In article pedagogical monitoring as the tool of diagnostics of development of pupils, and also the basic pedagogical conditions of his effective using in system of personality-oriented teaching are considered.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 84 / PDF downloads: 58

Посилання

Белкин А. Знаете ли вы своего ребенка? - М.: Знание, 1986. - 80 с.

Верещак В. Моніторинг професійної педагогічної майстерності // Завуч школи. - 2004. - №34 (220). - С. 1-8.

Downloads

Опубліковано

01-09-2008

Як цитувати

Макаренко I. (2008). ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДІАГНОСТИКИ РОЗВИТКУ УЧНІВ В СИСТЕМІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 21, 268–272. https://doi.org/10.31812/educdim.6687

Номер

Розділ

Статті