МОДУЛЬНО-БЛОЧНЕ СТРУКТУРУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ В ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ-ПРОФЕСІОНАЛУ

Автор(и)

  • Л.В. Кондрашова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6859

Ключові слова:

module-sectional structuring of educational information, professional becoming

Анотація

In the possibilities of module-sectional structuring of educational information in the professional becoming of students developing of creative potential of their personality are grounded.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 144 / PDF downloads: 47

Посилання

Куницкая Ю.И. Повышение квалификации педагогов в процессе освоєння проектной деятельности / Ю.И. Куницкая // Профессиональное становление молодого учителя / [Под ред. проф. В.П. Тарантея]. - Гродно: ІТУ им. Я.Купалы, 2003. - С. 247-276.

Сериков В.В. Субьектнвная реальносте педагога/ В.В.Сериков// Педагогика. - 2005. - № 10. - С. 53-61.

Якиманская И.С. Технологія личностно-ориентированного образования / Ирияа Сергеевна Якиманская. — М.: Сентябрь, 2000 - 176 с.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Кондрашова L. (2009). МОДУЛЬНО-БЛОЧНЕ СТРУКТУРУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ В ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ-ПРОФЕСІОНАЛУ. Educational Dimension, 25, 3–10. https://doi.org/10.31812/educdim.6859

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>