МОДУЛЬНО-БЛОЧНЕ СТРУКТУРУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ В ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ-ПРОФЕСІОНАЛУ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6859Ключові слова:
module-sectional structuring of educational information, professional becomingАнотація
In the possibilities of module-sectional structuring of educational information in the professional becoming of students developing of creative potential of their personality are grounded.
Завантаження
Metrics
Посилання
Куницкая Ю.И. Повышение квалификации педагогов в процессе освоєння проектной деятельности / Ю.И. Куницкая // Профессиональное становление молодого учителя / [Под ред. проф. В.П. Тарантея]. - Гродно: ІТУ им. Я.Купалы, 2003. - С. 247-276.
Сериков В.В. Субьектнвная реальносте педагога/ В.В.Сериков// Педагогика. - 2005. - № 10. - С. 53-61.
Якиманская И.С. Технологія личностно-ориентированного образования / Ирияа Сергеевна Якиманская. — М.: Сентябрь, 2000 - 176 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 L.V. Kondrashova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.