НАВЧАЛЬНИЙ ДІАЛОГ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Автор(и)

  • В.В. Морозов Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6970

Ключові слова:

dialogue training, collective field of consciousness, construct subjective image of the object of cognition, thinking

Анотація

The article deals with the essence of a dialogue training, developing of thinking and brisking up the pupils' training-cognitive activity.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 66 / PDF downloads: 45

Посилання

Матюшкин А.М. Психологическая структура, динамика и развитие познавательной активности / А.М. Матюшкин // Вопросы психологии. - 1982. - №4. - С. 5-17.

Франселла Ф. Новий метод исследования личности. / Ф. Франселла, Д. Баннистер. - М.: Прогресе, 1987. - 236 с.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Морозов V. (2009). НАВЧАЛЬНИЙ ДІАЛОГ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ. Educational Dimension, 25, 537–544. https://doi.org/10.31812/educdim.6970

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи