НАВЧАЛЬНИЙ ДІАЛОГ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6970Ключові слова:
dialogue training, collective field of consciousness, construct subjective image of the object of cognition, thinkingАнотація
The article deals with the essence of a dialogue training, developing of thinking and brisking up the pupils' training-cognitive activity.
Завантаження
Metrics
PDF views
76
Abstract views: 104
/ PDF downloads: 76
Посилання
Матюшкин А.М. Психологическая структура, динамика и развитие познавательной активности / А.М. Матюшкин // Вопросы психологии. - 1982. - №4. - С. 5-17.
Франселла Ф. Новий метод исследования личности. / Ф. Франселла, Д. Баннистер. - М.: Прогресе, 1987. - 236 с.
Downloads
Опубліковано
23-06-2009
Як цитувати
Морозов V. (2009). НАВЧАЛЬНИЙ ДІАЛОГ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 537–544. https://doi.org/10.31812/educdim.6970
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 V.V. Morozov

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.