ЗМІСТНО-ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ ПІДХІД У ПРОЕКТУВАННІ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • Л.В. Кондрашова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7061

Ключові слова:

knowledge approach to the educational process, content-proceural approach of education, content-proceural model of education, the structural components in the cognitive activity

Анотація

The article reveals the essence, the main haracteristics of content-proceural approach in learning and its possibilities in the professional formation of futre teachers in university education.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 134 / PDF downloads: 56

Посилання

Гершунский Б.С. Концепция самореализации личности в системе обоснования ценностей и целей образования / Б.С. Гершунский // Педагогика. - 2003. - № 10. - С. 3-7.

Давыдов В.В. Виды обобщения в обучении / Василь Васильевич Давыдов. - М., 1972.

Каган М. С.Человеческая деятельность / М.С. Каган. - М., 1974.

Леднев В.С. Содержание общего среднего образования: проблемы структуры / В.С. Леднев. - М., 1980.

Эльконин Б.Д. Понятие компетентности с позиций развивающего обучения / Б.Д. Эльконин И Современные подходы к компетентностно ориентированному образованию. - Красноярск, 2002.

Downloads

Опубліковано

05-05-2010

Як цитувати

Кондрашова L. (2010). ЗМІСТНО-ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ ПІДХІД У ПРОЕКТУВАННІ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ. Educational Dimension, 27, 3–11. https://doi.org/10.31812/educdim.7061

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>