ФОРМУВАННЯ ЕМПІРИЧНОГО КОМПОНЕНТА ДУХОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ТРЕНІНГОВИХ ЗАВДАНЬ

Автор(и)

  • Н.В. Долгая

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6356

Анотація

In this article author examines system of training's tasks which favour the forming of empirical component of future teacher's spirituality.

Завантаження

Metrics

PDF views
59
Abstract views: 115 / PDF downloads: 59

Посилання

Анн Л.Ф. Психологический тренинг с подростками. - СПб.: Питер, 2004. - 271с.

Кудрявцева В,Ф. Розвиток духовної культури педагогів у системі підвищення кваліфікації: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01, 13.00.04. - К., 1996. - 199 с.

Педагогічна майстерність: Підручник / За ред. І.А. Зязюна. - К.: Вища школа, 1997. - 349с.

Сборник методов диагностики и спобосов формирования профессиональных качеств личности будущего учителя / Под ред. Л.В. Кондрашовой. - Кривой Рог, 1993. - 149 с.

Якубовська О.М., Гапійчук І.М. Основи дидактичної емоційної взаємодії: Навчально-методичний посібник по спецкурсу. - Вінниця: Велес, 2001. - 108 с.

Downloads

Опубліковано

27-12-2007

Як цитувати

Долгая N. (2007). ФОРМУВАННЯ ЕМПІРИЧНОГО КОМПОНЕНТА ДУХОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ТРЕНІНГОВИХ ЗАВДАНЬ. Педагогіка вищої та середньої школи, 17, 133–140. https://doi.org/10.31812/educdim.6356

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають